Rabu, November 24, 2021

convertation 2

Boy: Ah, band auditions. Great! I’d love to be in a band! ... Hi. Is this the band audition?
Girl: Hello. Yes. So, you'd like to be in our band?
Boy: Yes, I love music.
Girl: Well, we need a singer, a guitarist and a drummer.
Boy: Oh, I love singing!
Girl: OK, so you can sing. Let’s sing the beginning of this song.
Boy: (singing) Tonight I'm going to have myself a real good time. I feel alive ...
Girl: Right, OK, mmm, maybe not. Can you play an instrument?
Boy: Er, well, I can play the guitar a little.
Girl: OK, let's hear you. What can you play? ... That's it?
Boy: Er, yeah. I can't remember any more.
Girl: Erm, can you play the drums?
Boy: Yeah, sure.
Girl: OK! OK! STOP! That's enough. Erm, what about the maracas? Can you play the maracas?
Boy: Yes, I can. (singing) Young and strong and er ...
Girl: Great, great! Hmm ... thanks for coming. I’ll call you next week.


Anak: Ah, audisi band. Hebat! Saya ingin berada di sebuah band! ... Hai. Apakah ini audisi band?
Gadis: Halo. Ya. Jadi, anda ingin berada di band kami?
Anak laki-laki: Ya, saya suka musik.
Gadis: Yah, kita perlu seorang penyanyi, gitaris dan drummer.
Anak laki-laki: Oh, saya suka menyanyi!
Baiklah, jadi anda bisa bernyanyi. Mari kita nyanyikan awal dari lagu ini.
Anak laki-laki: (bernyanyi) Malam ini saya akan memiliki diri saya waktu yang sangat baik. Aku merasa hidup...
Gadis: Benar, OK, mmm, mungkin tidak. Bisakah Anda memainkan instrumen?
Anak laki-laki: Er, yah, aku bisa bermain gitar sedikit.
Baiklah, mari kita dengar kamu. Apa yang bisa Anda mainkan? ... Itu saja?
Anak: Er, ya. Aku tidak ingat lagi.
Gadis: Erm, bisakah kau bermain drum?
Anak laki-laki: Ya, tentu saja.
Gadis: Ok! OKE! STOP! Itu sudah cukup. Erm, bagaimana dengan maracas? Bisakah kau bermain maracas?
Anak laki-laki: Ya, saya bisa. (Bernyanyi) Muda dan kuat dan lebih...
Gadis: Hebat, bagus! Hmm... Terima kasih sudah datang. Aku akan menghubungimu minggu depan.

0 comments:

Posting Komentar